Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Salahkah aku menghalang.. :'(
Sunday, November 26, 2023 / permalink



Dear Hati,

Hmmm tak tau la nak mula macam mana.. 
bukan aku cemburu untuk dia pegi ride dengan kawan2 dia..
Cuma.. aku risau.. macam2 aku pk.. 
dari semua sudut aku pegi.. 
sejak 2 menjak nie pun dia lain je.. 
masa untuk aku mmg xde..
ape aku nak pun dia xsempat nak tunaikan..
tapi nak ride boleh je..
siapa aku nie??
siapa yang ada dengan dia masa dia susah??
siapa ada dengan dia bila motor dia rosak??
dah masuk 3bulan kawin.. ada ke sekali dia ajak aku keluar untuk ajak jalan2?? 
ajak pgi bcuti ke.. aku cuti dia keje.. aku keje dia cuti pegi ride?? gitu ke 
susah ke untuk dia paham apa yang aku pk sekarang??
susah?? sekarang pun dia dah boleh tdo..
tapi aku??? menangung kesakitan.. sakit pinggang sakit kepala?? 
tak siapa yang peduli.. aku hadap sendiri???
mana dia yang sebelum ni ada je ngn aku masa aku sakit??
sakitnya hati... aku rasa nak menjerit sekarang nie... sumpahhh