Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# missed my dear love...
Tuesday, April 12, 2011 / permalink
sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku
 
bila nanti orang tuamu meridhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku


kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu

reff:
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga

jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Huhuhu...apa nie...ni namanya lirik lagu
lirik lagu from EREN..tajuknya TAKKAN PISAH..
lagu nie my dear putera keliru yang bagi
dye tag lagu nie kat fb aku..
thanx sayang..i love you so much...
aku bersyukur sangat2...
akhirnya aku berjaya dapatkan kebahagiaan aku
aku sayang sangat kat buah hati aku sorang nie..
insya-allah aku habis diploma nie..
aku ngn dia akan ikat tali pertunangan..
aku xnak lagu kehilangan dia..
to allz my fren..
jangan risau sampai masa nnt aku akan jemput korg
to my ex...kalau rase nak datang..dtg lar
but tolong jgn wat hal je..
ini kebahagiaan aku...aku telah wat keputusan untuk pilih dia
as my teman hidup...

**to my fren dbah**
permintaan khas nie...
nnt aku kawen aku nak ko ngn ejan jadi pengapit taw!!
lepas tu turn korang lak naik pelamin..
hahahaha...* kalau ko naik pelamin dulu pn ok gak**
hik2...untuk tema aku nnt aku mayb wat unggu putih...
hehehehehe...xsure lagi..so get ready bli baju baru k..
sedondon ngn ejan taw...** saja nak sakat korang nie **
disebabkan ko pgkt adik..ejan tu adik ipo aku la..kan3...weee~
so dye kna pgl aku K.A.K.A.K...
hahahahha just joking...xda niat apa2 pun yee


Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com