Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# aku sangat gembira dan suka sangattttttt
Monday, July 4, 2011 / permalink
Hye allz ari nie seyes happy sangat..bukan ape..hari nie hubby da kmbli bkerja
so hari nie dari pg sampai ptg hubby teman aku..hehehe best...
kalau teman tu kompom2 ler kena sakat skali kan..kikiki...
tp bile hubby xon9 or bz seyes la aku cakap rindu sangat kna sakat..
hehehe lusa aku da balik ke poli...tapi xbalik poli pn..
balik umah sewa..hihi besttt...barang dah siap...weeeee
rumah pn dah tau yang mana....kikiki...
tapi as usual la..hubby xkn berhenti untuk menasihati aku..
mcm2 la yang dipesannye..maklum la org makan garam dulu sblm kita..
hehehe hubby pn blajar jugak dulu..insya allah ada rezeki hubby nak smbg blajar jgk..
hope semua impian hubby tercapai..aku xkisah janji hubby happy n bahagia...
siapa pun hubby aku ttp akan trima dia...

huhu tadi dok dga2 lagu n tgk video clip lagu..bekenan lak aku ngan satu lagu nie
sbnarnye mmg faveret lagu nie..sb aku suke tgk diorg menari...
lincah giler..kumpulan nie terdiri daripada 5 org anak muda..iaitu..
Yandy,Adam,Ryan,Marlon dan Fadlan



Ok nie la dye wajah2 5 jejaka dari kumpulan vip..sesungguhnya diorg sangat pandai menari..
xcaye jom kite tgk video klip nie...

video

Best kan..lincah..agresif...suke sangat2..like2...bila vip nak turun nie..
nak p jumpa semua..nak tgk diorang menari depan2..wahhh best2.....
hope one day vip sudi la turun yea..wat road tour...
yeahhhh....i likeee.....

hehehe ok la u all nnt aku update lagi yea...
kui3..nak p mcg2 hubby muchuk pulakk...
ok bubbye...

nukilan cinta : aku rindukan dia sangat2...aku cintakan dia..my sepet...i love u..
rajin2 update blog tu yea hubby ku....