Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Penjelasan...WhatsApp
Tuesday, May 10, 2011 / permalink
Maaf ye kawan2..untuk menjelaskan apa yang diperkatakan oleh 
someone yang telah komen kat shoutbox aku
pkai nama "musuh kau!!"
seperti yang diperkatakan di dalam shoutbox kat ats nie..

Maaf ye..sb bukan je blog "KAKAK" saudara/saudari yang wat prubahan tu..
sy telah wat blogwalking ke blog2 lain untuk mencari idea..
sy xfocus kepada satu blog sahaja..
so sebelum saudara/saudari nak menuduh saya meniru siasat dulu..
bukan sahaja satu blog yang menggunakanNya...
i think i know apa yang jadi kudis untuk saudara/saudari tu
button LIKE FACEBOOK kan...
ok demi menjaga aty saudara/saudari...
saya delete..ok puas??
xda ciplak2 lagi...ok...
n aku dapat semua tutorial nie dari blog yang mengunakan header nie


so puas hati...no more copy paste OK wahai MUSUH KAU!!
WhatsApp???apa tu..hihihi xlarh ini la software tambahan
untuk my lovely hp...hehehehe...


 Ini la logo WhatsApp..
hehehe software nie kegunaanNye adalah untuk chatting..
aku kenal ngn software nie pn dari abg agkt aku..
along..hehehe ari tu dye suh la dwnload senang nk borak..
chat dye cm chat ym la..tp nie antara pengguna WhatsApp je la..
Now aku just tgu my syg yg download software nie..

 gambar disebelah kiri nie adalah notifications bile ade msg kat WhatsApp..
Yang sebelah dye tu adalah contoh chat yang kite dapat bile kawan kite tu balas..

Ini dye punya options2 lain...
untuk gunakan software nie kite kna langgan internet mobile..
bru2 nie aku langgan 1mingu trus..hehehe murah ckit..
so aku ley on9 bile2 mase je..
tapi aku asyik guna untuk ini je..
my hubby pn tau aku guna benda nie....

ok la allz...aku nak stop dulu..
aku nak p wat kerja...
kerja dah memanggil2 aku tu..
saje curik mase on9 kejap...
sambil2 wat keje pk mane tmpt LI..
hehehe...ujung taon nie da praktikal..
bestnye...hehehe kejap je mase berlalu..
xsabar nak grad..

AKU DA BOSAN NAK DENDAM2 BUSUK2 ATY...AKU AKAN WAT APE JE AKU RASE NAK WAT TANPA MENIRU ORANG..ADE IDEA..ADE LA PERUBAHAN...WINK2**

Sudah lama tidak ber onair kat radio...bile nak onair ye...huhuhuhu...tgk la malam nanti kalau rajin..wink2**

BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket