Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# DAFTAR??? new??
Tuesday, May 10, 2011 / permalink

YA!!! saya dah mendaftar..hehehe akhirnya aku da mendaftar sbg pengundi..hehehe...
takut lak rasenye nak g mengundi...hehehe..tapi...
macam mane kalau mase mengundi tu..aku ade kat poli??
huhuhu...xpe2 i will try my best untuk mengundi..
sape yang aku PANGKAH "X"
biarlah rahsia ye..hik2
mengundi itu rahsia....hahahahahahaha

N kalau korg pasan ade lagi yang aku ubah kat blog nie..
hehehe yela aku da tambah macam2..
n cube korang try untuk highlight ape yang aku post..
korang pasti xboleh lakukannye..
hehehhe...aku ingt nak wat prubahan lagi..
tapi xtaw nak ubah ape lak..hihihi...

ok la aku nak p BW jap..nak cari bnda2 baru..
lama da aku x ber BW nie...hehehe
sayonara sume



BY : PRINCESS KELIRU

Photobucket