Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

2 Talking Time
# The Newest Of My Lovely Blog..
Sunday, May 8, 2011 / permalink
 Yeahhhh Akhirnya aku dapat jugak beri perubahan kat blog aku nie..hehehe..best2...sangat best
aDe 5 pembaharuan sebenarnya..
  • Shoutbox Baru...
  • Ade Button Home n Dashboard
  • Ade Ayat2 Yang Aku Letak Lepas Posting
  • Ade Button back to top
  • n yang last ade icon sebelah tajuk posting
Hehe ni sume hasil menggodam tenet...n ade blog2 yang byk memberi inspirasi kat aku..
hehehe..sangat seronok bile berjaya edit blog kesayangan kite kan..hehehe...kalau korang pasan kat tab korang mase korang bce blog nie..tajuk blog aku bergerak..hehehe tu pun baru wat jugak..hehehehe...bestnye syok sangat ubh blog nie..

BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket