Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# for the rest of my life
Saturday, May 7, 2011 / permalink
hye all sory lame x mengupdate blog nie..bz skit..
huhuhu btw ade bnda best yang happen..hehehe
bru2 nie aku dapat job baru..
aku kna train dak2 menari..weee~
nasib pakai step lama..hihihi..
ala train untuk hari anugerah cemerlang je
nasib la bdak2 nie aku da knl thn lepas..hehehe
so snang kit..

one more story..tgh syiok2 aku menjelajah fb org..
aku terjumpa lak video nie..mcm best je
sedey gak tgk..mayb ade yang tgk tnpa ada feeling pape..
huhuhuhu...
tajuk lagu nye for the rest of my life-maher zain..
kalau kita hayati lirik lagu dye..
lagu nie sebenarnya amat bermakna..
tibe2 aku teringat kat my sayang..
rindu sangat kat dye..
skrg nie makin lama kami makin rapat...
sangat rapat...
aku dapat rasa keikhlasan dia...

n selain my hubby aku tringat jugak kat
arwah abg agkt aku..
abg FAZLI..diam xdiam dah 11thn dye pergi
tapi aku rase mcm smlm bru jpa dia..
aku rindukan dia..bukan apa..dulu aku rapat sangt ngn dia
dulu dia manjakan aku mcm manjakan adik dia sendiri..
n dia pergi selepas aku melawat dia di hospital..
hari esoknya dia pergi tinggalkan aku untuk selamanya..
Abang..adik rindukan abg..abg xlupa adik kan..

huhu k la sume next post will update later..mau p msg2 ngn my hubby..
rindu sama my HUBBY...
syg sgt2

BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket