Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# so sweet..i love it
Thursday, May 5, 2011 / permalink

Aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati..
aku rindu...

sayangs...sampai kapan pun aku kan slalu sayang
dan aku kan slalu cinta sama kamu
dan aku akan slalu..
slalu menjaga cinta kamu..
sampai aku mati..
******************************************************
 
 hehehehe so sweet...i love this part..
story dye pn best...perjuangan sorang gadis..
dalam mempertahankan cintanya..
mcm2 dugaan yang haris di tempuhi olehnya..
untuk mempertahankan cintanya..
ending citer KEJORA DAN BINTANG
ni pn sangat sweet...
hehehehe sampai aku tukar ayat kejora tu,..
<<wink>>

BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket