Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Aku Akan Berusaha Untuk Jadi Yang Terbaik Untuk Dirinya
Monday, June 20, 2011 / permalink
hye all...
Ok sekarang nie aku akan berceloteh pulak ttg hbgn aku dan dia..
tadi aku ada msg dia..mlm nie mlm untuk kitorg bermesra agaknye..
Tadi masing2 meluahkan perasaan tentang perkara yang terpendam dihati..
my hubby terlalu sweet orangnya..tersangat2 lah romantik..
Salah satu msg yang aku xleh lupa is

"Abang nak bby jga abg bila jd wife abg..jga makan minum..jga semua keperluan abg abg syg bby"


alhamdulillah sejak kami kenal..jarang kami gado..
kalau majuk tu ade la..mjuk manje2..hihihi..
Insya-allah dalam bulan 7 nie..kami akan bertemu..
Meluangkan masa bersama..ke mana arah tuju kami..
Biarlah menjadi tanda tny dahulu k..n aku bukan kua berdua shj ngn dia
aku akn pergi dgn one of my BFF..dia dgn bf dye la kan..
hihihi xssabarnye..rindu sangat2 ngn dye..
even kitorg masing2 duk jauh..
kami masih mengatur janji untuk bertemu...
yang penting skali..aku kenal hubby aku..
bukan dari sesiapa..bukan dari makcik2 aku ke..pkcik ke..sepupu ke..kawan ke..
aku kenal dia sendiri..n kami telah mengenali antara
satu sama lain dgn jangka masa yg lama
sebelum menjalinkan hbgn yang lebih serius..
dan kini masa untuk kami berfikir untuk menamatkan zaman bujang
telah smakin hmpir..dan kami perlu memikirkannya..
even nak g kursus kawen pn nak g same2..hihi...

Ok2 udah cukup2 la merapu tu k...insya-allalh xlama lagi semuanya akan jadi kenyataan..
ABANG...BBY SYG ABG SGT2...
Rindu sangat2 kat Carrot Oren Bby nie..

Nama timangan aku yang baru : Arnab..Nama timangan hubby yang baru :  Carrot..

Wassalam