Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Post B4 12midnight
Tuesday, June 21, 2011 / permalink
Assalamualaikum..
hye allz..firstly malam nie aku nak minx maaf sebab xsempat nak blogwalking
Sesape yang dah 4low aku aku akan hit balik pepagi esok k..
malam nie aku bz upgrade blog aku nie..

Ok seperti tajuk post nie..aku nak citer la..
hari nie aku ngn hubby aku tersangat2lah gila..
hehehe b4 diz aku ada mention yang hubby skrg pgl aku arnab kan..
hehe hari nie mcm2 aku kena sakat ngn hubby..
dye cakap mata aku mcm arnab lah..geram je..
hari nie jugak aku ngadu kat hubby yang ade org ganggu..
sape??of course la mamat gila tu..
ajak jumpe lak..mmg xla..aku xkan jumpa dia lagi..
sampy bila2 pn ok..i just love my hubby..

Ok lagi satu skrg nie..korang tgk blog aku dah berwajah lain kan
hehehe ni la keje aku bile tgah free kan..dari pagi sampai la ke mlm..
aku asyik bermain ngan coding je...hihi..

ok guyz aku stop dulu..esok aku update lagi yeakkk..salam

ARNAB COMELL