Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

4 Talking Time
# Pelengkap Hidup
Wednesday, June 22, 2011 / permalink
Ok b4 aku tido..aku nak post something..
Hehehe lame da aku nak post benda nie..
B4 this my hubby ada anta lagu kat ym..
n he said that song 4 me..
dye anta beberapa bulan yang lalu..
dua lagu skali gus dia bg...
1st is EREN~TAKKAN PISAH
2nd is EREN ft ROMI~PELENGKAP HIDUP
seyes mase mula2 dengar tu bergenang jugak air mate..
thanx my dear..n bile aku dga lagu blog aku tu agak bising..
so aku terus tukar lagu..hihihihi..
its all about us..n hubby ckp mase bg lagu tu kat aku..
"baby lagu nie lagu cinta kita..abg nak baby jadi suri dihati abg sebagai pelengkap hidup abg"
wahh terharu...masih ada lagi chat tu dalam ym aku nie...
thanx my dear love....sayang abg sngt2....

Simpul Kasih :
**Bukn  mau tiru org..kita perlu rajin untuk mempelajari ilmu2 baru..Ilmu jangan lokek**