Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# aku bengang sedih n riso
Thursday, June 30, 2011 / permalink

Hye allz...tgh2 hari nie aku nak lepas geram je rase...aku sangat2 bengang lah..
mane tak nye ex aku asyik2 kaco je..sakit hati dibuatnye..
semalam malam2 kaco aku..call2 aku...aku agkt dye letak..
bodo gila kan..apa nak jadi pn tak tau lahh....huh!!!
cian kat hubby la..walaupun dia senyap..aku tau apa yang terpendam dalam hati hubby..
perasaan takut..susah aty..sakit aty..semua ada kan sayang...
Erm abg...syg minx maaf..syg tau abg sakit aty ngn ape yang terjadi..
syg nak abg tau syg sayang sgt2 kat abg..xda yg lain dlm hati syg nie..
syg cintakan abg..walau apapun yang terjadi sayang ttp akan bersama abg..
syg akn berada disisi abg selagi abg memerlukan syg..
syg xkan kecewakan abg..cinta syg hanya untuk abg..
kita ttp akan bersama menempuhi segala cabaran dan dugaan dalam hbgn nie..
dugaan nie mengajar kite untuk menjadi lebih matang kan...
dan jarak kita mengajar kita untuk erti setia kan..
i love you so much sayangku...only u 4ever...just you in my heart

 sayang abang sangat2...rindu kat my mata sepet a.k.a carrot oren a.k.a my sweetheart..