Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Bersyukur...Happy..Bahagia..
Wednesday, June 29, 2011 / permalink
Ok malam nie aku nak story mory bout ape ea...
hihi hari nie satu hari aku menghabiskan masa dengan BW saje..
cari perkara2 baru untuk dibuat tuto @ other info..
seyes mmg best g blog kawan2...mcm2 idea kite dapt..
so berbekalkan idea tu..aku pergi bertanya kepada..
kepada..kepada...(kepada siapalah..)kepada....
sape lagi kalau bukan MR.GOOGLE...hihihi thanx MR.GOOGLE
coz banyak membantu dalam melaksanakan kerja2
menaik taraf blog aku nie..hihi so aku xtiru sapa2 punya blog..
aku ubah untuk memuaskan hati aku..xda la aku stick! pada satu blog
je untuk membaca atau bjalan2..byk lagi blog yang best2..
hihi...insya allah cukup follower aku 250 aku akan wat satu GA..
apa GA nye tgu dan lihat la apa GA nye...kui3...xsabar rasenye..


Ok about my relationship..alhamdulillah..
segalanya berjalan ngn lancar dan semakin bahagia..
cuma ari nie hubby sayang kurang sihat...
badan lemah..sakit tekak..hubby demam....
huhu manje btl org demam nie...
huhu ari nie pn hubby cuti..cuti sempena isra' dan mikhraj kot..
so boleh la hubby rehat kat umah..so hari ni wat aku rasa kebosanan
rindu sangat2 kat hubby..seyes sehari xdpt tgk hubby...
rindu di hati makin kuat...hbgn kami sangt2 kuat....
n tadi hubby call 3g..dpt tgk hubby tadi...xsabar nak jumpe hubby..
huhuhu....

Ok..la aku stop dulu yea..nak tdo la...
nak jaga hubby xsehat..cian hubby...
saye sayang hubby saye....sayang sangat2...
hanya dia dihati...thanx hubby sebab sudi trima syg...