Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Contest " jom join contest si gadis! :) "
Sunday, June 19, 2011 / permalink
tenga aku syok2 berBlogwalking...aku terjumpa satu blog..
blog nie ada wat contest..contest dye seakan2 prince punya jugak...
n aku pn nak join jugakkk..wink2...

seperti biasa..aku akan tagged pic yang sama la..
cz aku sygkan semua bff aku nie..diorg la rakan2 disaat susah senang semasa di poli



Ok...semua mereka2 ini adalah BFF aku...pic nie kami tangkap masa ada hari perasmian Minggu Jabatan..
Baju yang kami pakai nie adalah baju rasmi jabatan kami iaitu jabatan Pelancongan dan Hospitaliti di Politeknik Sultan Idris Shah..mcm2 aksi yang aku nampak..hihi..bila time gila tiba..mmg candid sangat2 la jadinya..bila time serius..serius sgt..

Ok..BFF aku nama diorg (kita amik gmbr yang ketiga la kan..senang nak huraikan..)
Duduk: <- Nurul Hidayu Kusen (ayu), Siti Jamilah Khadiron (Jammy), Nur Rasidah Basari ( Ieda)
Berdiri Barisan 1 : Siti Nursyafinaz Syed Aminuddin (pinat), Nur 'Atikah Baharuddin (tika)
Berdiri Barisan 2 : Nur Rasyidah Saidin (syida Din), Nur Zulaiha Aziz (Jue a.k.a aku ler tu )

Ok dalam group nie ade 3org nama ayh diorg akhirnya sama..iaitu DIN..so untuk meringkaskan panggilan diorg..kalau nak panggil tiga2 nie..kitorg just panggil DIN COPERATION..hihi..mmg nama tu mula2 asalny kami sahaja yang tahu..at last habis satu kelas n termasuk kelas2 lain pn tau..wakakakaka

Pic2 nie ditangkap sebenarnya ada tujuan..tujuannya untuk assigment FRONT OFFICE kami..kami semua satu kumpulan..n kami perlu develop hotel kami sendiri..tnpa copycat dari hotel2 lain..mmg la mencabar assigment nie..tapi dengan semangat n kerjasama kami satu kumpulan nie..akhirnya kami dapat bina satu resort yang diberi nama  THE RUMBIA RESORT yang terletak di pangkor(bukan betol2 pny tau..just for assigment)..kami juga telah bina blog pada saat genting..so that blog tu xbrape menarik..nie la dye blog kami tu KLIK..

n dari pembentangan nie..kami semua dapat full mark..alhamdulillah...thanx to our lecturer CIK NAFISSAH JOHARI...ini la dia ahli2 kumpulan aku yang cukup best merangkap my BFF..

ok ni saje la story bout all my bff...

n to owner blog..I JOIN THIS CONTEST.... :))