Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

2 Talking Time
# Perubahan Demi Perubahan
Saturday, June 18, 2011 / permalink
Setelah berapa lama aku mengodam2 blog au nie...akhirnya aku telah buat beberapa perubahan pada blog nie...byk jugak la..ada dalam 10 kot...jom tgk ape yang dah aku wat kat blog nie..:

1. Header aku..

First time aku wat header blog aku sendiri...sangat bermakna rasanya..tapi beberapa kalu jugak aku ubah...
ni yang 1st..yang nie mase aku mula2 berjaya buat header sendiri..almaklumla baru belajar guna adobe photoshop.
 Yang nie plak header kedua aku..ada kemajuan tapi cam xbrape nak menarik kan...ermmmm...kali nie guna header bckground putih..gambar tu nampak menyerlah sikit kan..hihihi

n yang last nie baru siap tadi..hehe skali tgk cantik gak..mcm happy family...elok pulak anak buah aku sorg nie.lentok kat my hubby..hihi xcemburu pn k..wakakakakkaka.....sweet je tgkk header nie..my hubby pn lebih suka yang nie...


 perubahan seterusnya....



1. Skunk nie aku da letak exchange link punya form...
2. Icon Back to top..aku da tukar...sblm nie gmbar ape tah..yang tegedik2 lari tu
3. Icon Shoutbox aku pn da tukar..b4 this gambar aku..now da jadi gmbar katunn
4. Daisypath...ade record ttg relationship aku ngn huby..bfday aku..bfday hubby n our dates
5. Icon YM..sesape yang nak ym ngn aku ley click je kat situ kalau aku on9...
6. Button like n send...b4 this ade wat button like..tp buang ats sebab2 tertentu..n now ade yg sendiri..lain k
7. Ada Linkwithin..tutorial nie aku dapat dari mmbr aku pny blog..ni blog dia k...KLIK SINI
8. Aku ada wat banner untuk blog aku nie...kalau nak wat exchange banner aku ok je..
9. N last untuk skrg nie...dulu kalau korang perasan kat bulatan tu ada widget jam...tapi aku da buang..
    sebabnya macam menganggu je...huhuhu..

Ok tu je perubahan untuk setakat nie...
aku sangat2 rindukan hubby aku skrg...cepatlah masa berlalu...
xsabar nak jumpa hubby aku yang  tersayang nie....

ABANG!!! BABY RINDUKAN ABG SANGAT2.........

BY : PRINCESS KELIRU