Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Excited Gila2...Tak Sabar....
Monday, June 27, 2011 / permalink
hah...apa yang aku tak sabar nie..excited nampaknya kat di situ..
wahahahaha...apa ya....hihi....ada dua perkara sebenarnya...

perkara pertama adalahhh

Next week da nak balik sabak bernam..walaupun kat situ leh dikatakan
kawasan pendalaman..tp kat sanalah tempat aku untuk menimba ilmu..
pejam celik pejam celik dah masuk sem3...hihi hujung thn nie
da praktikal..wahhhh cepat je mase berlalu..hihihi...tapi untuk sem3
nie aku xduk asrama..duk umh sewa dengan kwn2 aku...best...hihihi
lepas nie hidup kena berdikari la..kena masak sendiri..tambah2 masuk
bulan 8 nie dah masuk bulan puasa kan..so masak sendiri untuk berbuka..
yeppeeeee...yum2..aku duk 1 umh 6org..sharing2 bilik la..n nak g kelas
naik kete...hihi...ari tu ada borak2 ngn mmbr aku..pasal transport..
diorg cakap nak bli basikal..wakakaka..g kelas naik basikal mcm time2
skolah..hihi...acctually hubby x bpe stuju aku duk umh sewa nie..
dye suh wat rayuan asrama..dye risaukan kslmtn aku bile dok lua..
tp aku dah jelaskan padanya...alhamdulillah dia faham....

Perkara kedua...


Ok lagi satu perkara yang wat aku happy sangat is..perancangan untuk bertemu
dengan hubby akhirnya menjadi kenyataan dan tarikh tu semakin hampir..xsabar..
lepas nie byk la pic cple...best.....to my hubby thanx sebab sudi turun sini
jumpa syg walaupun abg duk jauh..abg sudi jugak turun luangkan masa ngn syg..
abg terlalu bermakna dalam hidup syg...xda yang lebih bermakna dalam hidupku
selain berdamping dengan dirimu..aku sayang sangat2 kat hubby...kurang lagi
kita akan bertemu dan meluangkan masa bersama2...cinta kamoooo selamanya..

THANX HUBBY!!! WALAUPUN DUK JAUH HUBBY SANGGUP DATANG JUMPA SAYANG KT SINI....HUBBY LAH SEGALA2NYA UNTUK SAYANG...!!! THIS SONG IS 4 U MY DEAR!!!