Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Baju Baru Untuk Blog Kesayangan
Tuesday, June 28, 2011 / permalink

Hye allz....fuhh setelah puas mengodam2 blog kesayangan aku nie..
akhirnye aku mampu memberikan baju baru untuk blog kesayangan aku nie..
sangat puas hati..walaupun hanya simple blog..aku berjaya jugak memuaskan hati aku..
n background blog aku nie dipilih oleh my hubby..hihihi..thanx sayang...
aku dah tukar header baru...letak effect2 best...
pastu letak plak encik DOMO satu kat cc tu...comey je tgk dye duk diam2 kat c2..
kikiki ade jugak yang aku dah buang kat blog nie...nnt la aku tgk apa lagi nak tambah..
hihihihi aku sayang blog aku nie..sayang sangat2....tp xleh lawan sayang aku kat hubby...