Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Lega...Sem 3...Support
Wednesday, June 29, 2011 / permalink
hYE allz..ok nie pos b4 aku off9 nk tdo...
skrg nie da ngantok sgt2...hihihi...hubby kul 9lbh tadi dah tdo..
cian hubby..penat n kurang sehat...hope hubby cepat sembuh...
ok next week aku akan pulang ke poli yang ku sayang..
n meneruskan sesi pembelajaranku di semester 3 tanpa ada
sebarang repeat..Alhamdulillah..happy sangat2...
n target untuk sem3 nie..lebih tinggi pointer dari yang sebelum..
sangat2 bersemangat nak sambung blajar balik nie...
denga2 kabar yang sem3 nie aku dan student2 lain yang satu kos dan satu sem
akan blajar LAW..fuhh mcm2 kitorg blajar nie...
perubatan blajar..LAW blajar..accounting blajar...marketing blajar..
protokol blajar..handel sukan @xtvt n yang penting SWIMMING...
kitorg blajar lengkap...termasuklah isi2 software dalam pc nie...
sangat bertuah blajar kos nie..walaupun sblm nie mungkin ada yang ckp..
kos nie senang..mungkin kna pk dua kali kot..sebab kos nie perlu..
ketahanan minda dan diri yang kuat..aku sangat bertuah...
Hubby banyak bg aku support untuk aku trus berjaya dalam hidup..

To my hubby thanx cz being in my life n support me in my further study...
 Dan insya-allah hujung tahun nie aku akan mulakan Latihan Industri@Praktikal..
pejam celik..pejam celik..kejap je masa berlalu...alhamdulillah..semoga aku kuat..
kuat untuk menempuh segala ujian yang bakal menjelma...

Ok guyz now aku nak tdo dah..setelah seharian mencari baju2 yang sesuai untuk blog nie..
kepala pn dah sangat penat...gudnytez...see ya...