Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# ~I missed you my hubby...~
Thursday, July 21, 2011 / permalink
ok malam nie b4 kul 12 nie nak share2 stowy dulu..hik3..
excited sgt2...xsabar nak g pangkor with kawan2...
hihi...isnin nie aku akan ke pangkor..yahooo....
nak g berkayak laut..snorkelling..rafting...water confidence...
barbeque...huhuhu besttttt....

about my vacations...terpaksa ditangguhkan..
sebab atas masalah2 yang tak dapat dielakkan..hihihi...
patutnya aku sedey...nie aku ley happy lak an..
pelik2 je...bukan ape..aku hanya gembira sebab hubby terlalu memahami aku..
sejak aku mula sem baru nie..setiap kali aku nak mula kelas..
hubby takkan lupa untuk bg mcm2 kata semangat kat aku..
huhuhu

syes skunk nie aku sgt rindukan hubby aku...
eiii rindu geler arhhhh....
abg... i missed you so muchhh...
i love youuu....