Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# happy..bahagia...dia cintaku
Wednesday, July 27, 2011 / permalink
Hye allz...fuh3...berabuk sudah blog nie..
huhu bukan ape skunk nie bz ckit..
nie pn baru je balik dari kem...
dari ari jumaat sampai semalam aku tak on9
hihihi...sowie ea...
jumaat-ahad tu aku jumpa my hubby sayangss
hihihi happy sangat2..aku tak sangka pulak dapat jumpa dia..
hihi thanx 4 da suprise my hubby...im happy with u..

mana lokasi kitorang g biarlah rahsia hihihi.
yang penting sangat2 happy...
thanx tu my fren bella also yang sudi teman aku..
hihihi...nak citer panjang lebo pasal pertemuan kami nnie..
aku rasa biarlah rahsia kn..hihi..weeee
bukan ape tkot ler ade org keco2..ngeee

ha??xpuas aty??ok2 aku citer.
kitorg g jumpe kat gntg..
mcm2 kitorg wat kat sane..
main bowling..karok...theme park.
hihihi..sgt best..alhamdulillah hubby leh ngam ngn bf bella...
kami sgt enjoy mase kat sane...

hhuhuhuhuhu..
lepas puas berenjoy kat sana esok tu aku gerak ke pangkor plk...
mmg seyes penat semua aktiviti kat sana...
mase petang mula2 sampai tu kami semua menghabiskan masa di pantai..
aku ngn 9org lagi kawan2 aku mengambil peluang untuk cuba main banana boat
seyes best sangat2..2kli jatuh pulak..hihi..

esok tu aktiviti kami adalah snorkelling..n kayak laut..
aktiviti tu tersangat2 lah penat untuk aku...
n aktiviti kami sblm pulng ke poli in rafting..
raft tu kena wat sendiri...hihihi

k lah xda idea nak update apa lagi..
nanti aku update lagi k..
btw nie ada beberapa pic yang aku snap msa berhibur ngn hubby