Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# puase....
Tuesday, August 2, 2011 / permalink
Hye allz fuhh jap je dah hari kedua pose kan..
alhamdulillah puase tahun nie aku berpeluang sambut puase dgn insan yang tersayang
sangat2 bermakna..berbuka bersama..sahur pn bersama...
hihihi..walaupun masing2 jauh kan...

hihi ok2 lupe nak story..now aku da pindah rumah baru..
now duduk ngn sowg nenek...sangat best..
bukan apa...sebab keselamatan kami terjamin la sikit..
dapat la kami merasa dapat bergembira dengan sorang nenek..
lega hati kami bila dapat wat nenek tu happy...

untuk bulan pose nie kami semua beli mcm2 juadah buka puasa
bila time buka mmg la seronok sebab dapat rase mcm2..
xla membazir sb beli pun sikit2..n kongsi ramai2...
hihihi...n setiap kali time berbuka puasa...
hubby aku pasti akan wish n bile dye da hbis makan..
dye akan msg aku balik n suh aku benti makan...wakakaka....
n ul 8.45-10.00 aku akan kena tinggal sowg2 sebab hubby g trawih ngn mak n abh
xp xpe la jnji dihati dia masih ada aku,..cinta aku selamanya untuk dia..

hehehe ok lah aku nak stop dulu..nak p berborak ngn mmbr2 lak...
daaa

p/s: header sye dah tukar...wakakakakaka