Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Cmat Pagi Cinta....
Thursday, August 4, 2011 / permalink
Mownink...Hye allz..huhu awal plak aku bgn ari nie kan....hihihi...
aku xbgn sahur pn ari nie...aku tdo je...kul 6.35 baru aku bgn..p mandi..
hik3..ingt nak bgn gak tdi tp nak wat cm ne mate mcm ade gam je..heee...

hurm..skunk nak open story ape eakk....
erm...aku sbnarnya pelik ngn life skrg...(cup2 bkn dgn hubby syg k )
yela mane taknye..skrg nie org nak sound kite main serbu mcm tu je..
xda pk perasaan org lngsung..tp xsedar diri tu pun ade wat salah gak..
ko ingt sume org suke ke kat ko...ko nak sound org direct je..
prangai ko tu terok ko xpk ke...kesian kat kawan aku...
dia cuma keluar makan n teman kawan aku sorg lagi g bank je pn..
dye tga happy2..balik korang sembur dye dah macm ape dah..
aku dga luahan hati dye pn sgt kesian..
slama nie dye xpna pn nak ngata org lain...
ada yang siap suh bf anta kat umah..ade pk ke..
korang duk depan umh berdua dalam gelap..
korang kua pg balik malam ade dye bising..
kalau nak tegur,tgur la elok2...kalau korang ade kat tmpt dye tu,
ape yang korang rase..sgt kejam kan korang nie...
to pinat...aku harap ko tabah hadapi segala dugaan nie..
bia la ape pn orang nak cakap ye..aku tau kau kuat untuk hadapi
semua nie...senyum2 slalu..ingt ape yang org wat kat kite,diorg akn dpt balik.

ermm haaa.....aku ade bli satu rantai..kat rantai tu ada something aku letak..


hihi yang gambar tu bukan rantai taw...
yang gmbr tu adalah aksesori fon aku..
yang ade huruf Z & S tu la rantai aku..
Z for Zulaiha
S for Syamsul..

to my hubby...I'm yours forever...
cinta syg selamanya untuk abg...mis u