Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# tekanan hidup aku
Monday, September 19, 2011 / permalink


Hye allz...hurm..aku pun xtaw la ape nak jadi skunk nie
da mcm2 aku rasa skrg..agaknya better aku mati lgi bgus..
seyes skrg nie aku da xda semangat nak hidup lagi..
aku sgt2 down skrg..aku perlukan someone yang naikkn semangat aku
sangat2 down..masalah yang sangat sukar untuk aku selesaikan
aku rase aku perlu selesaikan..
kalau nyawa aku perlu tergadai pun aku sanggup..
penat sangat dah aku mnangis saban hari..
balik rumah je..ada je yang xkena..semua silap aku..
hakikatnya semua bukan salah aku..
semua gara- gara adik bradik aku..
bukannya masalah dgn yang tersayang...
in case aku xdpt selesaikan masalah nie..
apa2 terjadi pasti aku akan menyesal dan sedih..

to mereka yang berkenaan korang pk la sebaik mungkin k..
korang dah buang orang yang dah banyak berjasa..
dulu dia senang..korang bukan main minx macam2..
tapi time dye da susah..korang buat dye cam sampah..
ape jenis korang nie..seyes aku sedih sangat2
kalau korang xdapat trima aku dalam hidup aku..
ok fine! aku xda hal..korang anggap je la yang aku xwujud
tapi jauh di sudut hati aku masih ada perasaan sayang kt korang
korang tu aku da agp mcm adik bradik aku sendiri..
korang da besar..dah matang...korang lagi besar dari aku
mcm korang tulis kat status korang la..
"hoi budak kecik..ko tak tau pape jangan nak main lepas je"
so dah terang2 korang cakap aku nie budak kecik..
ok fine...aku mmg budak kecik...
kecik2 aku pun xda sampai aku nak buang dy dari hidup aku
walaupun dy dah banyak sakitkan aku..
korang bertuah..blackberry sorang satu..
kete sorang satu..nak kasut anytime korang dapat..
tapi aku??xda apa yang aku dapat
seyes aku sedih...

k la all aku stop dulu..xdapat nak tertahan dah nie..
nak meraung je rasa..i need shoulder..
salam...
~i love my sweetheart so much~