Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Kepenatan..happy gila....n my aim...
Sunday, October 2, 2011 / permalink
Hye allz...okey now adalah masa untuk aku update blog yang da makin berabuk nie k,.....
hehehe tadi sebenarnya da penat giler la bejalan..sambil menyiapkan assigment yang sangat penting...
k..1st aku dan 2 org lagi kawan aku naik putra lrt (naik public transport je) ke jelatek
untuk bertemu dengan someone yang kami perlu interview iaitu kak anita...
hihi..4rious cakap kak anita nie mmg awet muda la orangnye...
sporting gila....sambil kami interview tu kami di sponsor main bowling kat club raintree tu...
bestnyeeee......hihi...byk tu tak la..3game jugak...hihi sangat best...
then kami makan kat club tu...kak anita blanja kami makan chicken wings n nasi lemak..( special food )
HEHE thanx kak Anita..


Then lepas settel sume kerja2 assigment..aku n kawan2 dihantar oleh kak Anita ke time square
best cgt2..aslnye mmg nak jalan2 je..tbe2 jpe lak mmbr poli...so jalan2 pny jalan..
kami decide nak g 1game bowling..hehehe best giler....
then pusing2 n sempat lagi snap2 gambar..hihi..

then dalam kul 7 baru gerak balik n sampai umh lam kul 8lbh jgk la...hehehe
ok now aku nak upload pic yang sempat kitorg snap






Happy gilaaaa...thanx to hubby jugak sangat ambik berat pasal ayg..
ayg syg abg sangat2...walaupun kadang2 ayg pgl abg uchuk...