Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# "Contest I Love MY BFF"
Monday, December 12, 2011 / permalink
Hye allz..okey tadi mase tgh jalan2 kat blogger group
aku telah di invite oleh Iqbal Iqwan
untuk join satu contest nie..
contest nie dinamakan "CONTEST I LOVE MY BFF"

syarat2 nye ialah.....

Syarat-syarat :
  • Tiada sebarang paksaan menyertai peraduan ini.  Terbuka kepada sesiapa yang sudi sahaja.
  • Wajib ada blog dan Warganegara Malaysia.~done~
  • Wajib Follow blog "Chiikaroxiirna".~done~
  • Add Irna Ahmad "Chiikaroxiirna" di Facebook. (Kalau sudi, tiada paksaan)~done~
  • Copy gambar Contest di atas dan paste dalam entri korang. Kemudian link kan dekat gambar tersebut ke blog "Chiikaroxiirna".~done~
  • Dalam entri korang serta kan satu gambar yang paling awesome bersama Bff korang. Tak kisah lelaki atau perempuan ramai atau tak (Yang penting Bersama Anda sekali dalam gambar tu). Then korang dikehendaki cerita sikit pasal Bff korang tu. (Jumlah patah perkataan terpulang dari korang, tiada limit)~done~
  • Tag kan kepada  3 orang follower korang. Then make sure, mereka mengetahuinya.~done~
  • Dah siap. Sila Tinggalkan link entri "Contest I Love My Bff" korang di ruang komen bawah entri ini. (Lovely Notes)~done~
  • Jika penyertaan kurang dari 30 orang secara automatik "Contest I Love My Bff" ini akan TERBATAL.
  •  Semua syarat adalah Muktamad. (Sebarang pertukaran akan di beritahu dari masa ke semasa)
Korang mesti nak taw hadiahnye jugak kan...okey hadiahnye ialah....

Hadiah :
  • 1st Prize : Topup 15 ringgit berserta hadiah misteri.
  • 2nd Prize : Topup 10 ringgit berserta hadiah misteri.
  • 3rd Prize : Topup 5 ringgit berserta hadiah misteri.
Okey untuk pemilihan pemenang lakkk

Pemenang akan diadili melalui :
  • Gambar yang Awesome bersama "Bff".
  • The Best Story About You and your "Bff". (Interesting story, and not too long)
  • Pemilihan pemenang 100% lagi daripada K.A.M.I
Okey tarikh tutup dye...fuhhh bulan kelahiran aku...hope dapat memberi tuah la untuk aku...

Tarikh tutup :
  • UPDATED, tarikh tutup Pertengahan Bulan Februari 2012. Pemenang akan diumumkan pada  Akhir Bulan Februari 2012.
Okey gambar yang aku pertaruhkan untuk segmen nie adalah

Okey kesemua kami ada 7 org
duduk dari <- ayu..mila..shida basari
berdiri dari arah yang same..
pinat..syida din..tika din dan aku

okey now aku akan cerita serba sikit pasal K.A.M.I..okey pic nie diambil masa kat poli..pada hari perasmian
nama baru jabatan kami iaitu dari nama JABATAN HOSPITALITI kepada JABATAN PELANCONGAN DAN HOSPITALITI..gambar nie diambil selepas kami semua makan kek yang sangat sedap! yang disediakan oleh pensyarah kami sendiri...seyes sangat sedap...tapi sayang pic kek tu dah xde...xjumpe dah kat mane..huhu...okey gambar nie mase sem 2..kami semua duduk asrama..masuk sem 3..kami semua dah berdikari duduk di rumah sewa...tika,ayu dan syida din duduk satu rumah..syida duduk dengan mmbr lain..aku,pinat dan mila duduk satu rumah...seyes walaupun kami dah duduk rumah lain2 tapi pada kami.. itu bukan satu halangan unutk kami bersama dan berembira..

mase sem 3 nie..ade sau hari mila sangat2 emosional..kami xtau ape masalahnye..sampai mase nak balik dari kelas tu..mila mengamuk kat padang..kami semua sangat risau..kami tanya mila baik2 rupa2nya mila risau sebab mak dia sakit..sampai kat rumah mila menangis..tapi at last kami semua buat keputusan untuk balik rumah mila..mula2 mila xnk..tp lepas kami cakap kalau mila xsyang kitorg mila degil..kitorg xnk mila mcm nie..
so dalam mase 30minit kami semua g mandi dan bersiap..dan terus pergi ke rumah mila..lepas jumpa je mak mila..mila trus senyum dan moodnya kembali OKEY!! ok otw balik tu..kebetulan mase tu bulan puasa.. kami semua berbuka puasa di PIZZA HUT kuala selangor...itulah antara kenangan yang xdpt aku lupakan dengan semua BFF aku..seyes diorg is THE BEST! i love u all frenz....

okey untuk segment nie..aku pilih 3 org yang bertuah untuk join jugak contest ni
aku pickup dari shoutbox aku... :)

aku nak tag


okey done..hope boley menang contest nie..~