Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Segmen ; Geng Purple-licious
Monday, December 12, 2011 / permalink
Hye allz..okey next segmen for tonite...
contest by CIK SUPERGIRL...

contest diberi nama

new segmen for purple-lover 


okey untuk join segmen nie pulak...
antara syarat2 yang diperlukan ialah...

 follow blog aii utk tahu perkembangan segmen .~done~

 buat satu entry dengan tajuk 'Segmen ; Geng Purple-licious' .~done~
 ambil banner comot kat atas tuhh , then tepek sejibik kat entry you'all thadi . ~done~
 then , bagitao aii whyy you'all suke purple . ~done~
 tag pada sesiapa yang kamu tahu suke purple jugakk & pastikan dorang tahu okayy? ~done~
 lastly , link kan kepada aii kat comment bawahh okayy (:

Tentang Segmen ni yang korang perlu tau ialah
bukan hanya orang yang ada blog purple je boleh join . yang blog warna laen , tapi suka purple pun bolehh join (: *tapi yang ada blog purple lebihh dialukan . 
nanti aii buat list yang dahh join , then kalian bolehh follow blogII purple-licious yang korang nakk follow *takk paksa , tapi dialukan
blog purple-licious yangg aii rasa menarik, tertarik kauu mmg d bombb , aii akan bhagi dia hadiah misteri

okey disebabkan aku nak tukar background baru..bagi memenuhi syarat nie..
aku tukar dulu blog nie menjadi seperti asal..sebab background baru
masih dalam pembikinan.... 

okey sebab aku suke purple is sebb wane dye sangat sweet.. aku xsuke wane purple pekat tu
aku lebih suke baby purple atau pun purple cair..cam background aku nie..
warne ungu nie pada aku.. wat aku tenang dan sweet je rase..lagi2 bile story about my buchuk

Okey now aku nak tag kan kepada sesiapa sahaja yang meminati purple..
especially my friend CHICO!