Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# my 1st trial
Saturday, December 10, 2011 / permalink
Hye allz


Haaaaa korang nampak x kotak atas nie..
yess!! i got it..sebuah kotak...yang berisi

COKLAT 4 BIJI

tp bukan coklat sebarangan
homemade coklat..
lalalala...sape bagi...
hubby bg??4 biji je??
oh no....hubby bagi lebih lagi..
hahahaha...berkotak2...
ini adalah pemberian cikgu skolah lama aku
USTZH ZAMNAH...
seyes sedap giler coklat dye...
hehehehe...

Okey esok aku akan ke N9
untuk pergi BARBEQUE PICNIC
hehehe xsabar nye..berpicnic sambil bersuka ria
berfotografi..wow!!! i loike...hehehe
nnt aku akn update ya post bout it..

Okey my blog looks diff now..

DULU

KINI

okey nie semua atas bantuan member2 aku
yang banyak bg pendapat...


akhirnya aku berjaya buat bckground sendiri
setelah xberpuas hati dgn hasil carian
aku buat dgn mengunakan gambar
anak buah aku...hihi i loike...
ini adalah percubaan pertama untuk aku..
hehehe seyes makin lama makin aku gila dgn blog
cursor aku pn dah tukar..
kalau korang pasan ade dua cursor
first yang nie second  
hehe okey untuk di ruang biase cursor 1 akan function
apabila cursor sentuh kat link...
dengan kuasa bulan..cursor bertukar menjadi cursor 2
hahahah da mcm sailormoon lak
okey hubby! dah x melilau mata ye cari cursor kt blog
heheh slama nie hubby asyik bising je kn
cari cursor yang teramat kecik kat blog nie.
skrg nahhh gedabak beso cursor..hik3

hehehe okey la nak off dulu..hubby dah tdo
awal tdo hari nie..kul 10 dah bising ngntok
hubby penat cgt la tu..td 3g ngn my hubby
muke hubby nmpk agk pucat..
penat sangat ye hubby...
ermmm xpelah hubby rehat yea..

ok guyz stop sini dulu..esok2 aku hapdate lagi
sgt sronok hari nie sebab berjaya mengubah
blog mengikut citarasa tanpa menyusahkan org lain
nie kn lg tiru org lain..okey slamat malam...
assalamualaikum

p/s : ryndu saat2 bahagia g bercuti ngn hubby..bella n azwan apandi..