Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Tak Sabar Nak Balik Kampung
Thursday, December 8, 2011 / permalink
Hye allz...
okey next week hari jumaat aku akan balik kampung
sekali gus aku akan trus pergi praktikal kat

hehehe best2...xsabar btol
hehehe ade sebab laen lagi wooo


haaaa korang kenal x jejaka tampan nie...
aku penah citer kat post NIE
okey 27 NOVEMBER 2011 yg lalu
majlis RESEPSI mereka..
seyes nampak best...
bnyk gak la gambar2 yang aku suke..
ade yang amatur dan ada yg profesional
sblm aku bg tau sebab kenapa xsabar blik kmpg
dan diorang dua...jom aku share 2-3 pic amatur dan profesional
yang aku suke yeakk.....

AMATUR

Adoi sepupu aku ke nie...
dasyat betul makan anggur tu ye angah
Di meja makan beradab..
angah control macho..bluwekkk :p
Kak Atin hampir tersadung ye
sabo2 yea kak atin..angah x larik...

PROFESIONAL

Kak Atin Sangat Cantik...
ni la dye Kakak Ipar Pertama Aku... :)
Dayang2 pun sangat chumeyll..
pakaian sedondon...i loike..:)
Kak Atin nak berlari ke tu..sabor ye :)
Ni mungkin mase pengantin baru sampai
haaaa yang sua putih baju kotak2 tu sepupu aku..
kami sebaya...
Majlis Potong Kek...nyummy..3 tingkat wok

okey nie lak outdoor pic by profesional


Banyak betol pic2 profesional yang aku suke..
haha okey sebab aku xsabar nak sangat balik kampung is
sebab NAK HANGOUT ngn both hubby n wifiey la
kak atin ckp nak kua sesame..memandangkan tmpt kitorg xjauh
hehehe...

okey sok sambung lg ya..
nak p tdoq....
daaaa :)
btw SELAMAT PENGANTIN BARU ANGAH & KAK ATIN
hehehe

p/s: hubby ku t kawen nak jurugambar profesional ya