Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# penat gilerrr
Wednesday, December 21, 2011 / permalink
Hye allz..sumpah penat ari nie!
okey hari nie aku 1st day praktikal..
haa???bru 1st day? org lain dah 3hari
hehehe bukan ape..now aku dah tukar tmpt praktikal
dari SERI MALAYSIA KANGAR ke SERI MALAYSIA GENTING
sebabnye..ade masalah sikit kat sane..
masalah ape..biarlah aku dan dia sahaja yang tau..

okey disebabkan aku lambat..aku kena masuk department
HOUSEKEEPING untuk 2bulan..then seterusnya
aku akan masuk ke department SALES & MARKETING
okey hari nie hari 1st aku..
macam2 aku blajar...seyes dulu ingt keje housekeeping nie
senang..rupa2nya...OMG....sangat susah..
lagi2 bila guest complaint n byk kerenah..

hehehe ari nie gak aku knl ngn ramai kawan2 baru
kak fiza..kak ayu..kak ziera..mira...kak lin..n kaki buli... 
SHAHRUL AZHAR a.k.a Tott
hahahaha name sedap2 panggil tott..giler toll..
ngeeee :p my hubby jangan cemburu ya..kawan2 ja
hehehehe ok ari nie aku blajar mcm mna 
nak makeup room...sangat penat..
ade la dalam 15bilik kena makeup
huhuhu...penatnyeeeeeeee

okey la aku stop dulu yeak..nak update buku log plak
byk keje lagi nieeee