Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

7 Talking Time
# SEGMEN | Saya , Blog Pelajar IPTA 2011
Friday, December 16, 2011 / permalink
Hye allz..okey aku skunk ade kat penang...
jap je kan dah sampai penang..wakakaka..
tbe2 ase nak on9 jap..
hehehe....sempat la aku blogwalking jap tadi..
tbe2 tgk ade update dari blog mmber aku
aku pun bace la..dye join segment by

okey aku pun ase berminat gak la nak join...

okey b4 that aku nak listkan syarat2 segment nie

1. Buat satu entri yang bertajuk : "SEGMEN | Saya , Blog Pelajar IPTA 2011" 
2. Letak sekali banner di atas ini dalam entry tersebut .
3. Apa yang perlu korang buat ialah :
i - Nyatakan mengapa korang ambik jurusan tuh ? Rasa menyesal tak ?
ii - Beri sedikit nasihat buat mereka yang nak masuk U :) 
4. Kalau dah siap , tinggalkan link entri tersebut di ruangan komen ini .
5. Hee  . Amacam ? Mudah kan ! So , jom lah join .
** Segmen ini TUTUP pada pukul 5.00 petang (16/12/2011)



Okey skrg jom kita penuhi syarat2 tu...


Nyatakan mengapa korang ambik jurusan tuh ? Rasa menyesal tak ?

Ok skrg nie aku blaja kat POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH,SABAK BERNAM..aku belajar kos PENGURUSAN PELANCONGAN..diploma..kenapa aku ambik jurusan nie ea..sebabnye aku xsuke kerje2 yg duk terperuk lam pejabat..aku lebih suke kua bejalan2..menyesal??ofcoz la x..sebab sangat best kos nie..kitorg blajar macm mane nak create event sendiri..mcm mane nak handle customer..walaupun kitorg keje bjalan..tapi kitorg ade gak blajar LAW..MARKETING..ACCOUNTING...sgt best....

 Beri sedikit nasihat buat mereka yang nak masuk U :)

okey kepada mereka yang nak masuk u tu..kalau nak pilih kos tu biarlah yang kena ngn jiwa kita..kalau xkena ngn jiwa kita..kita xkan enjoy dan mungkin kita xdapat nak blajar sungguh2 n susah untuk kita berjaya..kalau yang xsuka keje duk terperap tu pilih la kos yang sesuai ya..kaji dulu..jangan tersilap langkah ya..

okey syarat2 telah dipenuhi..time nak makan pulakkkk