Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Aqu Dapat Suprise....Happy !!
Saturday, January 14, 2012 / permalink

kring..kring..

ziera ade x budak housekeeping nama zulaiha
suruh turun ke FO amik post..

jeng..jeng..jeng..
posto2 dari 

wooo..baru semalam aku dga kangaroo worldwide express nie..
xsangke lak dapat bungkusan...hihihi

xcaye..cer tgk nie...




hehehehe betul x...jeng3..siapakah pengirimnya..
OPCOZ la dari my lovely HUBBY CYNTA...
hihihi hubby thanx 4 da suprise!!!

hubby aq bg aq


\

hihihihi hubby aku bg aq BIG TEDDY..
hntr trus ke tmpt kje tuuu...

n blik kje td..aku kua ngn dak2 department aq g naik puncak..
ni la skit2 gmbr kitorg..


aqu bersama kak ziera dan amin


aqu bersama aimie dan k.ziera


tgu shuttel yg lmbt

k la aq stop dulu mte pn da ngntok