Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# lepaking With MR. GEBU
Sunday, January 15, 2012 / permalink
Hye allz..
hehe okey skunk jam kat lappy da kul 11.25pm..
aku baru je balik keje tapi aku xbalik hostel lagi..
melepak kat depan hostel lagi..
hik3...lepak ngn roomate aku...
pastu ngn dak2 hotel lain...
apis..sue..rosma..syara n lepas nie aku xtaw la sape
hihihi...bestnye...sumpah best giler lepak ngn diorg..
kalau melepak xgelak2 xsah..haha..sumpah happening giler..
so far skunk nie keje alhamdulillah baik je..
best sangat....

hehehe malm nie balik trus tdo berpelukkan MR.GEBU ( nama teady) 
yang hubby aku bagi tu..sangat best pelok MR.GEBU..hik3...
HUBBY THANX SEBAB BAGI ANJE MR.GEBU COMEY2 TU YEAK