Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# ~sEgMen pENGuMPulan URL BloG 2012~
Sunday, January 29, 2012 / permalink


hye allz...okey nampak x banner atas nie...
okey now aku na join satu segmen yang adeq aku wat..
sape adeq aku tu?? nie la dye orang nyee....


syarat2 nak join segmen nie tersangatla mudah..
sume nak join ley jew join key...hihihi...

Cara Menyertai :-#Tinggalkan links blog anda dekat komen .#buat entry .. dan letak banner kat sidebar dan pastikan ia terus menuju ke blog aini#Tarik seberape ramai rakan anda untuk join ..dan pastikan die tinggalkan links blog die dekat entry anda .. nanti aku kutip#Blog yang mempunyai ramai commenters, akan aku bagi hadiah .. buat mase nie hadiah menjadi misteri ..nanti akan aku bagitau . 
(Read more:http://confesionofalilgirl.blogspot.com/2012/01/segmen-pengumpulan-url-blog-2012.html#ixzz1kp2JvkOy)
senang kan..jom la ramai2..kalau x dapat hadiah pn..
kite dapat kenal ngn org2 baru...
dapat tingkatkan trafic blog kite kan...
hihihi...alamak ayat...mcm ape je da nie
okeylah dengan itu
Saye Isytiharkan Saye Join Segmen Ini
okey la aku stop dulu yea kawan2...
t ade mase aku hapdate lagi ye....
now bz ngn keje..kdg2 xsempat nak on9...
Assalamualaikum...

**Sangat Rindu Kat MR. BUCUK**