Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# M.A.I.D
Wednesday, February 1, 2012 / permalink

Salam 1 Malaysia untuk sume readers....hehehe M.A.I.D????
Orang Gaji???okey2 sebenarnya M.A.I.D nie salah satu tajuk novel yang aku beli ari tu
okey aku baru je khatam 1 novel tu pukul 12:28a.m 1 FEBRUARI 2012
sumpah novel tu sangat2 best...novel tu mampu wat aku gelak senyum..
geli hati jugak bace novel tu...
ade satu benda yang aku sangat2 suke dalam novel tu...
ape dye???? jom kite bace same2...

ini adalah kata-kata puitis dari Kenneth Koh

Bila kau ingin tahu seberapa banyak aku mencintai dan mengasihimu, hitunglah ombak

 sangat sweet je mase mr.F a.k.a Harris ucapkan kepada Noorul...sumpah tersenyum saje...
hehehehe...bile bace citer nie tringt kat buchuk aku sowank tu..rindu giler kat dye...
hehehehehehe.....

Okeylah aku nak off dulu...nak tdo sok nak mula baca novel lain plak..hehehe...