Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# 2 days to go
Wednesday, June 20, 2012 / permalink
Hye allz..
adoii berhabuk suda blog aku nie
hampir 1bulan aku x hapdate..
bukan ape..skunk nie bz cgt...
huhu smpy huby aku pn asyik kna marah..
maap la hubby sayang
huhuhu tnsion sangat..
xpe lagi 2hari je nak keje..
pastu benti keje suda....

hehehe okey now aku da tukar lgu utk blog aku
lagu tajuk buatku disana bt mafaa ft ronnie..
sgt best lagu nie..
aku suke sgt2
b4 this aku guna lagu beginilah caranya
skunk aku tuka da..hik3
 player aku pn da berubah kan..hehe

okey la aku nak stop dulu..
nak msg ngn my sayangs n tdo..esok keje pgi pulak..
slmt mlm sumeee