Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# tamat sudah segalanya..buatmu teman..
Friday, June 22, 2012 / permalink

Huk3... Dalam masa beberapa jam lagi aku akan meninggalkan HOTEL SERI MALAYSIA GENTING HIGHLANDS.. Sebelum nie aku tgk semua mcm happy je nak tgalkan tmpt nie.. tp lain pulak untuk aku.. aku rasa sedih sangat2..aku xtawu macam mane nak hadapi jap lagi..sumpah sedih sangat...aku da sayang giler kat kawan2 aku kat cnie..

Kat Sales department ofcoz la aku akan ryndukan "IBU" aku iaitu our sales executive...xlupe jugak rakan2 seperjuangan.....aku pasti ryndu korang nnt..yani aku tau ko baru masok ke department nie..tp btl2 aku rase kite ley ngam...kite kpala gila kan..qilah.. namo tension2 taw...cool.. hadapilah group2 nie dgn senyuman ye...sara pulak..smile always,,suke tgk sara senyum n ceria...tlg jaga ibu taw.. jgn bg ibu makan lambat2..IBU...haaa jaga kesihatan..jgn suke lewat2kan makan...senyum2 selalu... :) smoga ibu akn sentiasa kuat untuk hadapi segala dugaan dalam pekerjaan dan kehidupan yea...

Hurm next utk dept housekeeping...dept nie lame gak aku stay..dari 21 december 2011 hingga 01 april 2012. lame kn..kn..kn..okey ramai staff2 yang sangat best kat cne...ofcoz la supervisor paling sporting...abg wan...n staff2 housekeeping...AIMIE,AYU,KAK LIN, KAK BEB..AMIN n yang lain2 xingat name sb ramai staff2 baru...hehe...tp mmg best...untuk semua staff housekeeping... thanx for the sweet memory ye...korang mmg best!! aku sayang korang...

Untuk F & B department..okey antara staf2 yang aku ingt nama... WAN..KECHIK..KAK ANA, KAK WATIE, KAK YUS..SUHADA..IELA..BORHAN..MOHAN (yang xsebut nama tu minx maaf yea..aku xingt nama..huhu..)korang mmg sporting..thnx sb sudi beri kerjasama sepanjang kita kerja dibawah satu bumbung nie...untuk mohan..."jangan nak baling telor sangat la yea..."haha..

Okey kalau aku lapar aku mesti cari diorang nie..nak tau sape...opcoz la KITCHEN Dept...hehehe antara chef2 yang ade kat dapur tu.. CHEF HISHAMUDDIN..CHEF LINI..CHEF IQBAL a.k.a BEN..CHEF NAQIUDDIN ( udin ), SURIANI..K,NANA, BOB dll..thanx sb sudi bagi aku makan slama nie..hik3...sedap2 blaka korang masak..lagy2 kak lini n ben masak...suke sangat2...

Next!!! for HR Dept...KAK NORA n SYADA... thanx for evrything...xtaw nak tulis ape untuk HR nie sb semuanya okey jew...ley selitkan skali kot untuk EN SHAHARIM..thanx sb byk beri tunjuk ajar kt aku ye..hik3...ofcoz xdpt dilupakan semua kenangan dekat sini...

hehe next dept adalah FRONT OFFICE dept... okey diorang nie banyak gak bg kerjasama n sumenye sporting2...KAK IKA..KAK ETA..FARHA..KAK HANA..AYU..PIQA...thanx for evrything...

haaa kalau ade kerosakan atau ape2 masalah dgn peralatan2 mesti aku cari MAINTAINANCE...haaa untuk hero2 maintainance nie terdiri daripada EDDY ( ketua pengganas ) manakala HAFIZ..EWAN.. SHAH N UBAI adalah pengikut2 nya..hahaha guraw jew...korang sume mmg best..sporting habis...
mesti aku akan ryndu gelagat2 korang sume kan...EDDY jgn nak menyakat org sangat..HAFIZ pn same..jgn nak menyakt je keje..tp sikp korang suke menyakt tu la yang wat best kawan ngn korang..EWAN lak..jangan asyik wat muke seyes je taw! senyum2 ckit...hik3..SHAH jgn nak cri gado je ngn org lain...haha...UBAI jgn nak wat muke blur 24jam! hahaha...

okey next dept ofcoz la ACCOUNTS DEPT...kalau xde diorang sape yang nk settlekan gaji aku kan..hik2...dept nie terdiri daripada EN.JINUL..KAK ZANA..KAK AISHAH a.k.a KAK DUDU..KAK QINA..Thanx for evrything...to EN.JINUL seronok dapat kenal ngn EN.JINUL..mesti ryndu nanti..hik3...

Okey la nak sambung wat keje...nak p jumpe sume org wat kali terakhir...akan ku upload pic2 baru....