Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

3 Talking Time
# CONTEST EDIT GAMBAR TERCANTIK
Monday, June 25, 2012 / permalink


HAH!!! ary nie aku nak join satu lagi contest la...
contest edit gambr tercantik..
okey antara syarat2 nye ialah


Syarat-syarat untuk join
  • Follow Partner & Saya 
  • Buat satu entri + banner di atas dan linkkan ke salah satu entri contest Saya dan Partner 
  • letakkan gambar yang anda telah edit
  • Follow/Like/Letak blog sponsor di bloglist 
  • tag?? kami tak kisah..nak tag kawan lagi bagus..^^
  • hantarkan link penyertaan korang ke salah satu dari kami..^^
  • hadiah untuk top referral pun ada..
  • tarikh tutup akan diberitahu kemudian..^^
  • nak tengok hadiah ikut pemenang?? klik sini...
  • **updated: SENARAI PESERTA
Okey gambar2 yang aku pertaruhkan ialah

GAMBAR PERTAMA :



 sebelum


SELEPAS

okey gambar kedua... :


SEBELUM


SELEPAS

OKEY DENGAN ITU SAYA ISYTIHARKAN SAYA JOIN CONTEST!!