Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Aku Ryndukan Mereka
Thursday, June 28, 2012 / permalink

Hye allz...hurm mood today tersangatlah BAD!! Ya Allah...sumpah aku xtau cm ne aku nak ckp..skrg nie btl2 rindukan kawan2 kat SERI MALAYSIA GENTING..hati meronta2 nak naik genting semula...Kawan2 aku rindu sangat kat korang...tringat kat korang..gelak tawa ngn korang..ada masalah ke ape ke..kite tetap bersama kan... dengan aty sekarang yang sangt2lah kecewa...aku hanya mampu untuk diam dan tersenyum..
Aku ryndu korang... ary tu b4 benti keje aku sempat snap pic ngn diorang sume..walaupun xsemua..tp yang lain tetap dalam ingatan aku...ryndu korang semua...


IELA & BEN
**masa nie kua makan ngn diorg kat GHAZAL...**


5 bunga 1 ekor kumbang.. 
masa nie ary last aku..kumbang tu la HAFIZ maintainance..
ryndu semua...


** inilah dept lama aku..housekeeping**
korang semua mmg best!


** dept yang happening...**
ryndu kamoo semua...


** Bila Maintainance datang BACK OFFICE **
SHAH & HAFIZ..bersama 4 bunga..haha


**nie pulak gambar kenangan masa aerobic untk Kehakiman syariah
kumbang seekor tu lah dye eddy...
supervisor maintainance...

Hadoih...rindu sgt2 kat diorg semua...insya allah 8hb july nie aku naik genting.. hopefully dapat jumpe diorg..

erm 12 julai 2012 nie aku akan mula mendaftar semula di politeknik sebagai pelajar SEMESTER 5...
haaa cakap pasal semester 5 mesti result untuk semester 4 mesti dah keluar kan..Alhamdulillah keputusan untuk semester 4 nie aku berjaya dapat keputusan "LULUS CEMERLANG"


nampaknya keputusan poli ada kesilapan disitu
aku praktikal di GENTING bkn KANGAR

Huhuhuhu xsangke aku keputusan yang aku dapat sebaik nie..hehehe...segala usaha aku selama nie memberi pulangan yang baik... :) 

okeylah aku stop dulu...nak wat keje lain..nnt biler2 aku hapdate lagi ea..hik3....