Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

5 Talking Time
# Kesakitan Yang Ku Alami
Tuesday, January 8, 2013 / permalink
Hye allz
okey lame gak aku nyepi dari mencoret kat blog nie
aku senyap kerana ada something yang terjadi kat aku
urm..okey actually sabtu lepas aku kemalangan
hurm bukan kemalangan ape..
maybe ade yang cakap aku ngade2..bukan ade pape pn
tapi sakitnya hanya aku yang tau .. :'(

Okey sebenarnya hari sabtu lepas aku jatuh tangga
bunyi mmg la xsakit mane..
tapi kesakitan tu hanya tuhan yang tahu..
aku jatuh dari anak tangga ke-2 (dari atas) ke anak tangga ke-10
aku bukan jatuh dari blakang tp jatuh tersembam
menyebabkan aku mengelongsor ke depan
n kepala aku terhentak kuat ke dinding..
sakit sangat..then bawah perut ade kesan besar jadi biru keungguan..
sakit sgt.. :'(

maybe aku akan berulang alik ke hospital lepas nie..
nak kene wat city scan & x-ray yang lebih rapi..
nasib baik juru x-ray tu adalah kawan aku :)
hihi...best kannn... :)
rajin2 la berkawan kalau nak hdp senang..jangan bermusuh je..
hehehe.. aku memang suke berkawan

n now aku tau dalam hati aku..hanya terpahat satu nama
xkan ada yang bisa mengantikan dia.. :)