Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Perkembangan Aku
Thursday, January 10, 2013 / permalink

Hye allz
Alhamdulillah keadaan aku semakin hari semakin pulih..
Huhuhu..cume skrg nie nak jalan tu kadang2
ade rase skit sikit2...
hope fully dapat recover cepar cz skrg da mule bz

okey lam bulan depan (2) kitorg dah bz ngn shooting
final projek...
bulan mac (3) dah bz ngn projek keusahawanan..
nak tau ape projek..kite tgu nnt ye..
then bulan april (4) projek Event Operation & Management lak
okey totally agak stress..
cz semuanya sangat penting
and aku perlu kuat,,kalau keadaan aku x mengizinkan..
macam mane aku nak hadapi semua nie
so aku kena kuat..

Oky one more thing..now aku sedang menanti something dari
abg hery..sabar menanti dan trus sabar..

haaaa!!! aku nak beli t-shirt!!
tshirt ape...jom tengokk


tadaa nie la dye tshirt tu...

i love it!!
xsabar sangat!
aku ngn spupu aku oder baju nie!

okey yang nie pulak warna baju


nak oder sangat la mudahhh
korang just kena add page nie


Lepas tu korang just inbox abg hery untuk oder baju aw...
seyes korang nyesal..cz maybe mase gath nnt
kite akan pakai baju i love blogging nie same2..
okey sebarang kemusykilan
boley la korang rujuk kat blog abg hery nie


okey aku stop dulu okey..nak tdo sudah..ngantok sangattt