Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

2 Talking Time
# I missed our laughing time..sweet time together…
Wednesday, March 13, 2013 / permalink




KAWAN…aku rindu saat kite gelak ketawa sama2..aku rindu saat kite bersuka ria bersama2..sumpah..aku rindu..sekarang semuanya HANCUR macam tu sahaja..hampir 3 TAHUN perkenalan kita..sekelip mata segalanya BERUBAH & HANCUR kerana ada yang hancurkan persahabatan kita.. Aku sendiri tak tahu apa yang disampaikan..bila aku Tanya korang cakap..PK SENDIRI..aku hanya mampu diam..senyap..aku akan pendamkan segalanya.. Terima Kasih KAWAN sebab hokum aq tanpa aku tahu kesalahan aku sendiri..Selamat Berbahagia.. Semoga korang semua happy..Aku tetap sayang korang walaupun racun korang berikan pada aku.. Semoga satu hari nanti korang akan sedar segala2nya..dan tahu mana betul dan mana salah..