Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

4 Talking Time
# "Pertandingan Tagline Visionnaire"
Saturday, March 9, 2013 / permalink




Hye allz okey ary nie aku jenjalan kat blog abg retis
blog yang hari2 aku jalan2...then ternampak satu pertandingan nie...
so aku na join satu pertandingan tu..
cam best gak..hehehe...

okey nie la header untuk pertandingan tu


okey tagline yang aku fikirkan ialah...

VISIONNAIRE.. 
"REMAJA BERHIBUR SAMBIL BERAMAL"
"KUMPULAN REMAJA SERBA BOLEH"
"MELAHIRKAN REMAJA BERWIBAWA DAN SERBA BOLEH"

macam lawak je bunyi..tapi ini yang nie la aku rase sesuai kerana daripada aktiviti-aktivi yang dijalankan..pada aku dapat lahirkan insan2 yang serba boleh dan punya jati diri yang "awesome".. contohnye baru nie diowg ade wat jualan kat taman metropolitan so dari sane ley la sesape yang join tu tunjuk bakat sebagai seorg entrepreneur kan...then ade keje2 amal ary tu..insya allah dapat lahirkan insan yang punya jati diri dan serba boleh... :)

semua syarat2 dah dipenuhi..so itu bermakna... saye joined :)