Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# EM...Rindukanlah
Tuesday, September 24, 2013 / permalink






EM????Rindukanlah?? Ops2 nie bukan ape ea..ni cume sebuah lagu.. okey lagu baru nie...seyes first time dga lagu nie xsangke sangat yang penyayi lagu nie adalah artis youtube yang xpenah tunjuk muka n slalu gak la wat cover2 lagu yang best...EM tu singkatan nama singkatan untuk nama komersial beliau..nama komersial sebenar beliau adalah ENCIK MIMPI..bila aku dga lagu nie..aty aku terasa rindu yang teramat2 sangat dekat cinta aty aku..bila kita hayati liriknya betul2 pasti kita dapat selami perasaan EM yang sebenar..lagu nie makin lama makin top..skrg nie lagu nie slalu diputarkan di stesen HOT FM..even setiap kali naik kete mesti denga lagu nie...hihihi..Lagu background blog pn aku dah tukar kepada lagu nie...weeee :) [kalau xsuke boleh stop kat player tu k]

Okey about this song also, lagu nie aku nak tujukan buat cinta aty aku yang selamanya terpahat dihati ini. aku ingin mengenali dan memiliki hati dan cinta si dia yang amat bermakna didalam hati dan hidupku..sesungguhnya beliau adalah seorang yang sangat2 bermakna dalam hidup aku...aku rindu dia..aku sayang sangat padanya... aku harap ini adalah yang terakhir untuk aku..