Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# My Blog With New Look
Sunday, September 22, 2013 / permalink




Hye allz..ary nie dgn rasminya blog ini telah berubah wajah sekali lagi..
hehehe okey ini semua atas bantuan dari tutorial2 yang diberikan...
bila dah xde keje ini lah keje yang aku lakukan sementara tgu kalau2 ade msg dari encik sayang kan..hihihi..mane la dye nie..geramnyeee.....
seyes aku ase rindu sangat kat encik sayang..hurm..gambar je la jadi pengubat rindu kan..
okey hari nie ngn esok acctually aku cuti but esok aku nak ke shah alam atas urusan penting..urusan ape? tgu dan lihat update akan datang ye..suprisee...hehehe

okey back to the story..sbnarny aku ubah suai blog nie pn atas sb ade sikit kerosakan kat blog lama tu..so aku pun amik initiative tuk ubah suai blog nie lagi skali..hehehe okey skrg time untuk tdo dah..sok nak kua...yipppeeee..... :)

okey assalamualaikum semua...