Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Segalanya Akan Berakhir..
Tuesday, August 19, 2014 / permalink


Hye semua.. kalau dulu aku pernah menaip nukilan buat teman2 di Seri Malaysia Genting kat SINI.. skrg ni dukacita aku maklumkan bahawa lepas nie aku akan meninggalkan tempat kerja aku lagi sekali.. bukan aku kena buang kerja tau.. diriku telah terpanggil untuk meneruskan langkah2 ke peringkat yang lebih tinggi.. maka dengan itu aku akan meninggalkan IMPIANA KLCC HOTEL & SPA lebih kurang 11hari lagi.. kawan2 aku pasti akan merindui kalian semua... kenangan bersama kalian pasti aku xdapat lupakan.. aku harap kita masih trus berkawan dan keep in touch antara satu sama lain.. aku sayang korang semua... :'(