Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# My Sweet Daya.. !! :)
Thursday, September 4, 2014 / permalink



Urghhhh penatnyee!!! TAPI!! segalanya sangat Awesome!!

Tada!!!!


Ape nie????
hehehe ini adalah......



Diploma Aku... Finally!! after 3years + 1 years i got it!!

knp 3 + 1??? 3years adalah masa untuk aku bertungkus lumus belajar...
dan 1 years adalah masa yang aku tunggu untuk memperoleh diploma aku kat atas nie..
dan semalam 3/9/2014 adalah harinya iaitu

MAJLIS KONVOKESYEN-9
POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH

dan aku adalah orang yang ke 482....


yeayyy.... n smlm adalah hari yang sangat2 best untuk aku....


Gambar b4 get ready untuk para graduan berarak masuk dewan...


Setelah Selesai semuanya dan waiting for photoshoot!!
weee dapat Jambangan Bunga + Coklat Ferero Rocher + Bear... :)

n sekarang sibuk pulak prepare barang2 nak ke tempat baru??
kemana??? 
okey nak jerit jap
AKU AKAN MENYAMBUNG PELAJARAN!!!
hehehe dan aku akan ambil
IJAZAH SARJANA MUDA (KEPUJIAN) PENGURUSAN PELANCONGAN &
HOSPITALITI ANTARABANGSA!!
setapak lagi akan aku melangkah sebelum menamatkan ZAMAN BUJANG... ups!!
mama dah bagi GreenLight..!!!

hehe okey lah nak p bersiap2 dulu.. :)




Labels: , ,