Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Ke Puncak!!!
Tuesday, September 16, 2014 / permalink



Hye allz.. sorry lame xupdate my Bie nie..
skrg nie hari2ku kembali busy..
kembali busy apabila kembali bergelar seorang PELAJAR...
ya..!! sekarang aku seorang PELAJAR..
Pelajar di salah sebuah IPTA yang mengambil

IJAZAH SARJANA MUDA SAINS (KEPUJIAN) PENGURUSAN PELANCONGAN DAN HOSPITALITI ANTARABANGSA..

yeahhh jurusannya juga Mengerunkan.. tapi ia adalah satu cabaran untuk aku...
Semoga segalanya dipermudahkan :) dan aku akan mengenggam pula segulung ijazah..
Alhamdulillah untuk pengajian kali ini aku rasa sgt2 bersemangat dan berkobar2
utk berusaha untuk mendapatkan segulung ijazah...

okey lah lepas nie insya allah jika ada kelapangan pasti aku akan update blog nie,,, 
love u uollzz

Ayuh Ke pUcak!!!




Labels: ,